TMI tag z Juchnim

by - 14:00

Cześć kochani. Dzisiaj, tak jak wspominałam w ostatnim poście, przygotowałam dla Was TMI tag z moim najlepeszym przyjacielem - Juchnim. Jest to bardzo pozytywna i ciekawa osoba, także mam nadzieję, że dzięki temu poznacie nas lepiej. Odpowiemy na kilka pytań, których często niektórzy boją się zadać.



1. Co masz na sobie?
Juchni: Bluzkę z krótkim rękawkiem, spodenki  Ja: shorty, T-shirt
2. Czy kiedykolwiek byłeś zakochany?
Juchni: Tak, byłem i jestem.  Ja: Tak.
3. Czy kiedykolwiek miałeś "straszne zerwanie"?
Juchni: Tak, w 5 klasie podstawówki.
Ja: Tak.
4. Ile masz wzrostu?
Juchni: 181 cm  Ja: 159 cm
5. Ile ważysz?
Juchni: 71 kg  Ja: 41 kg
6. Jakieś tatuaże?
Juchni: Nie myślałem o tym, ale jeżeli już to na przedramieniu.  
Ja: Chciałabym mieć ok 3 małe, które mają dla mnie duże znaczenie np. zamiast obrączki.
7. Jakiś percing?
Juchni: Nie myślałem o tym.  
Ja: Mam dwa kolczyki, chcę mieć trzeciego na prawym uchu.
8. Jaka jest Twoja ulubiona para filmowa/ serialowa?
Juchni: Pan i Pani Smith
Ja: Kyle i Lola z "LOL", Chuck i Blair z "Plotkary"
9. Ulubiony serial?
Juchni: Ojciec Mateusz  Ja: Nie mam.
10. Ulubiony zespół?
Juchni: Gang Albani  Ja: Imagine Dragons
11. Coś, czego Ci brakuje?
Juchni: Tej jedynej.
Ja: Wolnego czasu w roku szkolnym.
12. Ulubiona piosenka?
Juchni: "Radioactive"  Ja: "Sucker for pain"
13. Ile masz lat?
Juchni: 14  Ja: 14
14. Znak zodiaku?
Juchni: Bliźnięta  Ja: Koziorożec
15. Czego szukasz u partnerki/partnera?
Juchni: Szczerości, prawdziwego uczucia.  Ja: Szczerości, inteligencji, poczucia homoru, uczciwości, miłości, wierności, szanowania
16. Ulubiony cytat?
Juchni: "Życie jest tylko jedno, trzeba z niego korzystać."
Ja: "Always push yourself to be better than the day before"
17. Ulubiony aktor?
Juchni: Maciej Musiał, Małgorzata Kożuchowska  Ja: Leonardo DiCaprio
18. Ulubiony kolor?
Juchni: Zielony  Ja: Miętowy, niebieski, szary
19. Głośna muzyka czy cicha?
Juchni: Głośna  Ja: Głośna
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Juchni: Do parku na ławkę, żeby wszystko przemyśleć.  
Ja: Pobiegać gdzieś jak najdalej.
21. Jak długo zajmuje Ci przysznic?
Juchni: 20 min.  Ja: 15 min
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Juchni: 15 - 20 min.  Ja: 20 min
23. Czy kiedykolwiek brałeś udział w bójce?
Juchni: Jak miałem 6 lat.
Ja: W przedszkolu.
24. Co Cię kręci u dziewczyn/ chłopców?
Juchni: Oczy, sposób patrzenia, charakter. Ja: Wysportowanie, inteligencja, zaskakiwanie mnie
25. Co Ci się nie podoba u dziewczyn/ chłopców?
Juchni: To, że uważają się za lepsze.
Ja: Kłamanie, podrywanie wielu dziewczyn.
26. Czego się boisz?
Juchni: Pająków, pobierania krwi
Ja: Ryb, zjawisk paranormalnych
27. Kiedy ostatnio powiedziałeś, że kogoś kochasz?
Juchni: Nie pamiętam.  Ja: Dwa dni temu.
28. Ostatnia przeczytana książka?
Juchni: "Zemsta"  Ja: "Dary Anioła"
29. Co ostatnio oglądałeś?
Juchni: "Ojca Mateusza"
Ja: "Zanim się pojawiłeś"
30. Ostatnio osoba, z którą rozmawiałeś?
Juchni: Babcia  Ja: Mama
31. Relacja pomiędzy Tobą a osobą, której ostatnio wysłałeś SMS?
Juchni: Przyjaźń  Ja: Przyjaźń
32. Ulubiona potrawa?
Juchni: Pizza, Lasagne  Ja: Sushi, Pizza, Spaghetti
33. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Juchni: Wyspy Kanaryjskie
Ja: Miami, Malediwy, Pekin
34. Ostatnie miejsce, w którym byłeś?
Juchni: Auschwitz - Birkenau
Ja: Dom mojej przyjaciółki
35. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Juchni: Tak.  Ja: Tak.
36. Kiedy ostatnio ktoś Cię obraził?
Juchni: Siedem dni przed końcem roku szkolnego.  Ja: W czerwcu.
37. Ulubiony słodki smak?
Juchni: Czekolada  Ja: Czekolada
38. Na jakich instrumentach grasz? 
Juchni: Gitara, flet  Ja: Gitara, flet
39. Ulubiona częśc biżuterii?
Juchni. W sumie nie mam.  Ja: Bransoletki
40. Ostatni uprawiany sport?
Juchni: Siatkówka  Ja: Koszykówka
41. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałeś?
Juchni: "W dobrą stronę"  Ja: "I'm so sorry"
42. Ulubiony tekst na podryw?
Juchni: Słodka tajemnica.
Ja: Nie mam takiego.
43. Czy kiedykolwiek użyłeś tego tekstu?
Juchni: Tak.  Ja: Nie.
44. Z kim ostatnio przebywałeś w wolnym czasie?
Juchni: Z ciocią.  Ja: Z przyjaciółką.
45. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Wika Żuk na poprawę humoru. ;)
Zapraszam na jej bloga: http://iam-wiki.blogspot.com/






Dziękuję Ci Juchni za wspieranie mojego bloga i za tak duże zaangażowanie. Mam nadzieję, że będzie więcej wspólnych postów.

Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał, bo bardzo mi na tym zależy. Czasami lubię robić coś innego. Zapraszam Was na mój nowy niedzielny wpis z serii "Back to school".

You May Also Like

4 komentarze

  1. Ekstra! Miło się czytało ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się czytało, mam nadzieje ze bedzie wiecej takich Tagów :)

    http://julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Mam w planach rownież napisać taki post

    http://nati-nataliii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. No oby za niedługo pojawił się inny TAG z Wojtkiem, taki typowy, ale jakiś z pytaniami z internetu myszo ♥ Zdjęcia, no piękne ujęcia, bo fotograf ryzykował dla Was życie, haha!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń