Niezbędnik wakacyjny 2016

by - 06:56

Cześć. Pewnie każdy z Was ma jakieś rzeczy, bez których nie wyobraża sobie przetrwać całych wakacji. Dzisiaj przedstawię moje "must have".


1. Okulary słoneczne
Czasami promienie słoneczne potrafią nam bardzo dokuczać, gdy odpowiednio nie zakryjemy naszych oczu. Okulary słoneczne chronią je przed szkodliwym działaniem słońca i dzięki nim w słoneczne dni nie musimy co chwilę mrurzyć oczu.


2. Czapka z daszkiem
 Drugą rzeczą, która również chroni nas przed słońcem jest czapka z daszkiem. Poza pełnieniem tej funkcji jest hitem modowym w tym sezonie.

3. Żele antybakteryjne
Wakacje to czas kiedy wyjeżdżamy i ciągle spotykamy się ze znajomymi. Poza domem bardzo lubię używać żelów antybakteryjnych. Myją nasze ręce i mamy poczucie czystości.



4. Balsam do ciała
Gdy jest gorąco ubieramy szorty, więc nasze nogi są odkryte. Dobrze jest mieć je odpowiednio nawilżone, aby ładnie się prezentowały.


5. Gumki do włosów
Kolejną rzeczą sa gumki do włosów. Podczas upałów jest nam gorąco, a gdy mamy związane włosy czujemy się od razu lepiej.


6. Książka
Podczas roku szkolnego mamy mało czasu wolnego, dlatego nie czytamy wielu książek. Może warto to nadrobić w ciągu letniej przerwy?

7. Słuchawki
Jesteśmy na plaży, sami w pokoju, w parku, jedziemy autem. Są to miejsca, w których chyba każdy lubi się odprężyć i posłuchać ulubionej muzyki.

You May Also Like

9 komentarze

  1. Ja właśnie niedawno zaczęłam wozić ze sobą wszędzie żel antybakteryjny i to naprawdę świetne rozwiązanie! Wiele z tych rzeczy biorę ze sobą na wakacje ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary na tak, wolę kapelusze niż czapki, żel do rąk to przedewszystkim fajna sprawa bo nie raz wchodzimy do sklepu bo jesteśmy glodni i kurczę mamy całe dłonie w bakteriach A tu ciach wyjmujemy i rączki czyste :)
    Też wzięłam się za czytanie książki :)
    Pozdrawiam :*

    www.magdaldnaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega ulubieńcy, ja bym dodała jeszcze okulary przeciw słoneczne!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika, chciałabym żebyś czytała dokładnie post, który dodaję. To nie byli ulubieńcy i okulary były na pierwszym miejscu.

      Usuń
  4. Pierwsze dwa niezbędniki - najważniejsze ! A w szczególności okulary przeciwsłoneczne bez których się nie ruszam z domu ! O , widzę książkę Harrego - najlepiej :)

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śiczne słuchawki <3



    http://kotylion-pomyslow-na-minute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze muszę mieć przy sobie słuchawki i okulary, a także książkę! O, widzę mojego ukochanego Harry'ego! ♥ A w te wakacje zaczęłam czytać Dary Anioła i jestem mile zaskoczona!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest, jest, jest i jest! Jestem gotowa do wakacji :>

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim przypadku dorzuciłabym jeszcze krem z filtrem, a tak reszta się zgadza :)
    Pozdrawiam!

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń