Motywacja umysły

by - 13:33

Cześć kochani. Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na tego posta, ale najzwyczajniej nie miałam czasu, żeby go wcześniej napisać. Teraz wszystkie sprawy szkolne już sobie uporządkowałam, więc jestem do Waszej dyspozycji.
Pewnie każdy z Was miał kiedyś chwilę załamania, chwilę lenistwa, chwilę zmęczenia. Wtedy nasze cele odstawiamy na drugi plan. Lecz czy nie da się tego załatwić inaczej?




Musicie wtedy dostrzec coś pozytywnego. Coś lub kogoś kto Was motywuje każdego ranka gdy wstajecie z łóżka. Coś co Wam daje taką siłę i moc, że jesteście w stanie cały czas być optymistycznie nastawieni do świata i się realizować. Jeśli jeszcze czegoś bądź kogoś takiego nie znaleźliście należy poszukać rozglądając się dookoła. Wiem, że to brzmi banalnie, ale tak jest. Sama się o tym przekonałam.


Może od dawna lubiliście jakiś sport, lecz nie mieliście okazji go często uprawiać? Może warto odbudować stare znajomości? Może warto bardziej otworzyć się na ludzi? A może porostu dostrzec piękno otaczające nas nieustannie?
Teraz jest na to odpowiedni moment.
Motywacją może być wszystko, a jeśli zrobi się pierwszy krok to kolejne przychodzą zdecydowanie łatwiej i dzięki temu można niezmiernie cieszyć się życiem.


Macie już swoją motywację?
Jeśli tak, to co nią jest?

You May Also Like

7 komentarze

  1. w sumie to trzeba miec motywację do wszystkiego. dużo rzeczy robimy w życiu, a po czasie stwierdzamy że chcemy zostawić te najważniejsze i na nich się skupić. Wiadomo- każdemu po jakimś czasie braknie początkowego zapału, czy energii. I w tym momencie trzeba sobie wszystko przypomnieć jak to wyglądało na początku. ważne aby znowu zrozumieć po co się to robi, jaki ma się cel, a wtedy motywacja sama się stwarza. Bo dla chcącego- nic trudnego.

    pozdrowionka!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekne miejsce na zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. motywacje można znaleźć do każdej rzeczy jaką robimy i może być nią wszystko, wystarczy chcieć ją znaleźć :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim największym źródłem motywacji jest mój blog. Czytając komentarze widzę, że istnieją osoby, które doceniają moją pracę i wysiłek, którym podoba się to, co tworzę ♥ Właśnie to dodaje mi skrzydeł!
    Piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, co mnie motywuje. Piękne zdjęcia i ładna stylizacja.

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy coś mnie motywuję ale pewnie coś jest. Bardzo śliczne zdjęcia. :*
    http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywacja to bardzo wazna rzecz w naszym zyciu. Bez niej życie byłoby nijakie :)

    OdpowiedzUsuń