Codziennosc

by - 09:41

Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was post o dostrzeganiu codzienności.

Większość ludzi w dzisiejszym świecie goni czas ( praca, szkoła, rodzina, obowiązki domowe itd.).
Nie dostrzegają oni codzienności. Czekają na ważne dla nich wydarzenia np. urodziny, święta, koncert. Chcą, żeby czas jak najszybciej minął, aby mogli doczekać się tego upragnionego dnia.
Kiedyś też myślałam w ten sposób, dopóki nie zadałam sobie paru ważnych pytań, na które tak naprawdę każdy z Nas powinien sobie odpowiedzieć.
Co jest moim celem w życiu?
Kto jest moim wzorem/przykładem?
Czym jest dla mnie życie?
Co chcę osiągnąć w życiu?
Do czego dążę?
Po co żyję?
Czym jest dla mnie szczęście?
Jakie są dla mnie wartości wyższe w życiu?
Wiem, że może dla niektórych z Was te pytanie wydają się trochę trudne lub wymagające dużego przemyślenia, ale kiedy naprawdę zastanowicie się nad ich sensem i pomyślicie nad odpowiedzią może się okazać, że zaczniecie patrzeć na życie z zupełnie innej perspektywy. Zaczniecie cieszyć się każdą chwilą w życiu, doceniać je oraz dobrze wykorzystywać.
Mam nadzieję, że ten post choć trochę Was zainspirował. Do zobaczenia w następnym. :)


You May Also Like

8 komentarze