Kilka sposobów na naukę

by - 05:10

Hej!
Witam Was w moim kolejnym poście, w którym podzielę się z Wami moimi sposobami na efektowną naukę. Teraz jestem w nowej szkole, w pierwszej gimnazjum, dlatego jak na razie ciężko mi się przyzwyczaić, bo w podstawówce miałam dużo mniej nauki, ale mam nadzieję, że w końcu mi się uda przestawić na inny tryb. :) Jeśli Wy macie jakieś swoje sposoby na naukę to piszcie w komentarzach. Chętnie wszystkie przeczytam. To są moje:

1. ODRABIANIE WSZYSTKICH LEKCJI NA PRZYSZŁY TYDZIEŃ W WEEKEND.
Wolę odrobić wszystkie lekcje w piątek po szkole, bo później w tygodniu nie mam na to czasu.

2. SYSTEMATYCZNIE SIĘ UCZĘ DO HISTORII I BIOLOGII.
Niektórzy ludzie mają umysł ścisły, a inni humanistyczny. Ja zdecydowanie należę do tych pierwszych, chociaż bardzo lubię polski. Trudno zapamiętać mi dużo informacji z historii i biologii, dlatego w każdy weekend uczę się dwóch tematów, które mieliśmy wcześniej na lekcji, żeby potem szybciej nauczyć się do sprawdzianu.

3. NOTATKI DO SPRAWDZIANÓW 
Zawsze przed sprawdzianem robię sobie najważniejsze notatki, bo kiedy mam wszystko po kolei i nie muszę przewijać stron w książce łatwiej mi wszystko zapamiętać.
4. PODKREŚLANIE NAJWAŻNIEJSZYCH INFORMACJI 
Dzięki temu łatwiej wszystko odnajduję i zapamiętuję. :)
5. NAJPIERW LEKCJE, PÓŹNIEJ PRZYJEMNOŚCI.
Zawsze jak wrócę z zajęć dodatkowych do domu przed odrabianiem lekcji wynoszę komputer do innego pokoju i wyłączam internet w telefonie, żeby mnie nie kusiło. Wtedy zdecydowanie szybciej robię wszystkie lekcję i się uczę, a wieczorem mam czas na przyjemności. :)

Dzięki za przeczytanie tego posta. Jeżeli macie jakieś uwagi albo przemyślenia to komentujcie.



You May Also Like

7 komentarze

  1. Świetne sposoby na naukę!
    Jak narazie robię wszystko to samo co przestawiłaś w tym poście ;*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post !
    Tak samo mam problem z wdrożeniem się w rytm nauki w gimnazjum,a twój post poddał mi parę dobrych sposobów.
    Zapraszam do siebie:
    http://happyjulasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej stosuję się do robienia notatek, DO WSZYSTKIEGO. jestem po prostu wzrokowcem i jak sama przepiszę informację to połowa nauki z głowy, jeszcze powtarzanie na głos u mnie się równie dobrze sprawdza. :)
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły ! Napewno z nich skorzystam bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń