Przyjaźń

by - 11:57

Czym dla mnie jest przyjaźń?
Przyjaźń jest dla mnie czymś bardzo ważnym w moim życiu. Uważam, że warto miec kilku przyjaciół, na których naprawdę można polegac, ponieważ:
1, Dobrze jest się czasami komuś wygadac
2. W trudnych sytuacjach zawsze cię wesprze i rozweseli.
Warto jednak pamiętac, że nie każdy przyjaciel jest prawdziwy. Czasami wydaje nam się, że możemy mu zaufac i powierzamy najskrytsze tajemnice, a ta osoba to wykorzystuje. Dlatego zanim nazwiecie kogoś "przyjacielem" i zwierzycie się mu najpierw lepiej go poznajcie.
Osobiście mam kilka przyjaciół, na których mogę zawsze i w każdej sytuacji polegac i wiem, że są prawdziwi. Znam już ich 6-8 lat. Przeżyłam z nimi wiele wspaniałych chwil. Są momenty, których nigdy nie zapomnę. Zawsze potrafią mnie rozweselic, mam z nimi co robic i, co najważniejsze mogę im zaufac i na nich liczyc.
W każdej przyjaźni zdarzają się momenty kryzysowe, ale jeśli to jest prawdziwy przyjaciel to nie walczcie o niego, bo sam nie pozwoli wam odejśc.


PRZYJACIEL:
1. Osoba, której bezgranicznie ufacie
2. Zawsze macie o czym rozmawiac
3. Zawsze was rozwesela
4. Czujecie się przy nim swobodnie
5. Możecie na niego liczyc
6. Możecie się jemu wygadac
7. Lubicie spędzac z nim czas
8. Osoba, któtra stara się wam pomóc w ciężkich sytuacjach
9. Jest bezinteresowny
10, Jest szczery.

"Przyjaciel to ktoś, kto wie o nas wszystko a pomimo to nas kocha."







You May Also Like

3 komentarze

  1. Tak dokładnie, zgodzę się z twoim zdaniem na temat przyjaźni. Dobrze jest mieć kogoś, komu można się zwierzyć :)

    Nowy post na Wicked Woonderland! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne jest mieć takie wspracie :]
    Nie wyobrażam sobie funkcjonować bez przyjaciół...!

    OdpowiedzUsuń