Nie bądź hipokrytą

by - 14:36

Cześć. Jak zawsze poruszam temat, który w jakimś stopniu mnie dotknął i ostatnio chodzi mi po głowie. Nie lubię pisać o zdarzeniach, osobach czy uczuciach, których nie doświadczyłam, ponieważ nie byłabym wtedy dobrym przykładem.


Czy nie denerwują Was osoby, które nieustannie zwracają komuś uwagę, a sami robią dokładnie tak samo? Albo osoby, które coś mówią tylko po to, żeby zabłysnąć, a w rzeczywistości nie mają zielonego pojęcia o czym mowa? Mnie zdecydowanie tak, dlatego właśnie chce się z Wami podzielić moją opinią.


Gdy słyszę z czyichś ust słowa, które nie mają sensu lub człowiek, które je wypowiada nie jest świadomy co mówi mimowolnie tracę do niego szacunek. Podobnie jest w sytuacjach gdy ktoś zwraca mi uwagę, a za jakiś czas robi dokładnie tak samo lub postępuje nawet gorzej.


Bądźmy szczerzy, nikt nie jest idealny, każdemu można coś zarzucić. To jest nieuniknione. Jednak my możemy choć w jakimś stopniu temu zaradzić. Kiedy coś robicie, róbcie to zawsze na 100% dając z siebie wszystko. Nie patrzcie na to czy ktoś osiąga lepsze wyniki czy nie. Nie bądźcie zazdrośni, tylko uśmiechnijcie się i pogratulujcie.


Istotne jest to, żebyśmy cieszyli się swoim zwycięstwem, nie czyjąś porażką, Kiedy ktoś jest od Was w czymś lepszy zróbcie wszystko, żeby to się zmieniło, nie siedźcie bezczynnie gdy on się rozwija myśląc jak bardzo go za to nienawidzicie, Tak ostatnio niestety często się zdarza, dlatego tyle osób, które nas otaczają to hipokryci. Jeśli nawet zwracacie komuś uwagę, dajcie mu przykład jak to zrobić lepiej i nie popełniajcie tego samego błędu.


Ostatnio często się spotykam z takim postępowaniem, dlatego postanowiłam napisać to otwarcie, Możliwe, że niektórzy po prostu nie zdają sobie z tego sprawy. Uważam jednak, że lepiej być świadomym niż nie.







You May Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo mądra notka i zgadzam się z tobą w 100%. Świetnie piszesz. Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post zgadzam się z tym że nie powinniśmy być zazdrośni tylko sami powinniśmy starać się aby to osiągnąć :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dużo racji w tym co piszesz. Robimy coś, zwracamy komus uwagę, a później sami to powtarzamy i nie widzimy w tym niczego złego... Przykre, ale prawdziwe :)
    Powiem Ci, że często jest tak, że jeśli ktoś wiele razy gorszy od nas w danej dziedzinie odniesie sukces to zawsze jest jakiś cios, ale troszkę nienormalne jest cieszenie się jego porażką, jest aż niezdrowe. Oczywiście wiadomo, że każdy za pierwszym razem zwróci na to uwagę, bo to całkiem normalne, aczkolwiek bez przesady, nie róbmy tego ciągle.
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się. Nie widzimy też swoich błędów często a widzimy je u innych i im wytykamy. Jednak chyba gorsza jest zazdrość...
    Ja z zazdrością spotykam się od dosyć dawna i strasznie mnie ona dotyka. Ludzie potrafią być zazdrośni konkretnie o wszystko. O WSZYSTKO. Zamiast robić np coś to wolą narzekać. Zamiast działać siedzą i gadają... Nie widzę większego sensu w tym ich zachowaniu.
    Super notka

    Zapraszam do mnie: http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również absolutnie się z Tobą zgadzam! Nic nie działa na nerwy bardziej, niż osoba wypowiadająca się na kompletnie nieznany jest temat. Ale, jak mówi znany cytat, "Zawsze znajdą się Eskimosi, którzy wypracują dla mieszkańców Konga wskazówki zachowywania się w czas największych upałów" :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest najgorsze! Gdy ktoś wytyka nam że coś robimy, a sam to robi i nie widzi w tym nic złego...

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń