Wadowice

by - 12:18

Cześć kochani! Dzisiaj chcę Wam trochę opowiedzieć o mieście, które ujęło moje serce.
Jak pewnie wiecie Wadowice głównie słyną z tego, że wychowywał tam się Jan Paweł II. Polecam za równo chrześcijanom jak i wyznawcom innych religii zwiedzenie tego miejsca.




 Pewnie się zastanawiacie co ciekawego można w tym mieście robić?
1. Koniecznie musicie zjeść wadowicką kremówkę.
2. Możecie pospacerować po rynku, który jest mały, ale urokliwy.
3. Zwiedźcie dom, w którym wychowywał się Karol Wojtyła. Był to niesamowity człowiek o wielkim sercu. Jest dla mnie wzorem.

4. Obejrzyjcie kościół znajdujący się w samym centrum rynku. Jest przepiękny.

5. Przejdźcie się szlakiem Karola Wojtyły  (dla chrześcijanów).
Miasto zauroczyło mnie atmosferą jaka w nim panuje  (niektóre osoby idą przez miasto i witają się z przechodniami), swoją gościnnoscią (wszyscy są dla siebie mili i uprzejmi) i urokiem. Wadowice możecie spokojnie zwiedzić w ciągu jednego dnia, a gwarantuję Wam, że poprawi Wam się humor. Niewątpliwie jest to najbardziej gościnne miasto w jakim byłam.
















Może Wy macie jakieś miasta, które bardzo lubicie?
Jakie jest Wasze ulubione polskie miasto?




You May Also Like

5 komentarze

  1. Masz rację, to miejsce jest przepiękne! Byłam tam kilka lat temu i jak będę miała tylko okazję to chcę tam wrócić! ♥
    Jeśli chodzi o polskie miasta, to poza Wrocławiem, kocham moją rodzinną Górę.
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W Wadowicach byłam już kilka razy i zgadzam się z Tobą w 100% - jest to przepiękne miasto!
    Super zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam parę razy w Wadowicach i mam takie same zdanie jak ty :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzę do szkoły w Wadowicach, miasteczko na pewno urokliwe, ja na przykład lubię bardzo park :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  5. Wadowice to cudowne miejsce ♥ Wygląda pięknie! Niestety nigdy nie udało mi się tam przebywać.
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń