Dostrzec szczęście

by - 10:17

Cześć. Niestety znowu muszę przeprosić Was za to, że dawno mnie tu nie było. Obowiązki stają mi na drodze.




Czasami mam ich tyle, że jestem cały czas zestresowana. Biegnę, biegnę, biegnę...
Przez to nie dostrzegam szczęścia, które mnie otacza.

Niedawno dopiero przejrzałam na oczy. Zawsze czekałam na ferie, bądź wakacje, aby móc trochę odpocząć i spędzić czas z rodziną. Jednak nie widziałam tego, że na co dzień też ich mam, za co jestem ogromnie wdzięczna.

Człowiek powinien dostrzegać każdy, choćby najmniejszy drobiazg, dzięki któremu można poprawić sobie humor. Nieustannie na coś czekamy i nie doceniamy teraźniejszości. 

W niektórych krajach trwają ciągłe wojny, ludzie żyją w strachu,  a my możemy cieszyć się bezpieczeństwem. Jest wiele rzeczy, których nie widzimy, jeśli głębiej nad tym pomyślimy to wszystko może być przyczyną naszego uśmiechu. Do tego dążmy, aby za kilka lat być dumnym ze swojego życia i niczego nie żałować. 



Jeśli chcecie wyrazić swoje zdanie na ten temat to komentujcie. Jeżeli post Wam się podobał zapraszam do obserwowania. 



You May Also Like

6 komentarze

  1. Też tam często mam, że tych najważniejszych rzeczy nie dostrzegam, to bardzo smutne, ale prawdziwe...
    Bardzo ładne zdjęcia ;* Czy ja dobrze je kojarzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie, bo wcześniej ich nie widziałaś, ale dziękuję.

      Usuń
  2. Super post.Ja też tak mam że staram się coś osiągnąć,bo wydaje mi się że wtedy będę szczęśliwa i przesto nie dostrzegam szczęścia,które już mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post.Ja też tak mam że staram się coś osiągnąć,bo wydaje mi się że wtedy będę szczęśliwa i przesto nie dostrzegam szczęścia,które już mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to napislas. Niestety ludzie nie doceniają tego co mają i chciałoby ciągle więcej, a inni i takim życiu mogli by tylko pomarzyć. Zacznijmy ćwiczyć do z tego co mamy!!
    Powodzenia w blogowaniu
    Lifedreamsandfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko dostrzegamy rzeczy, które mamy przy sobie. Wiecznie pragniemy, tego, co tak naprawdę nie jest nam potrzebne :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń